Min blogg

Heej o välkomna till min blogg :D hoppas ni gillar den och tack för att ni läser den.

onsdag 7 mars 2012

Vad kommer att hända?

Jag e så ledsen :'( jag vet inte varför men jag bara känner mig ledsen xD det låter nog lite korkat haha... Men jag tänkte bara på om jag inte skulle klara någon audition eller ens kunna va med i en. Det känns så omöjligt :'( vad kommer att hända då? Just nu vill jag bara fokusera på skolarbetet men det går inte jag tänker hela tiden på detta. Jag vet inte om jag kan sjunga eller dansa jag tror att jag kan men åh det känns VERKLIGEN dåligt. Ingen tror att jag skulle kunna klara en audition eller till och med jag själv tror inte att jag kan. Jag kan inte ens prata flytande koreanska hur ska jag då bli en trainee i Sydkorea? Jag vill inte ge upp men det känns omöjligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar