Min blogg

Heej o välkomna till min blogg :D hoppas ni gillar den och tack för att ni läser den.

lördag 3 mars 2012

Super Junior & SHINee variety shows

Hittills så har jag sett några variety shows med SuJu och SHINee här kommer en lista på vilka jag har sett och vilka jag rekommenderar:

SHINee:
Hello baby e ett måste! Speciellt om man vill veta mer om dem.
Det finns olika episode med SHINee i Star king.
SHINees Yuhanam det är lite som Idol Army.
Idol Army season 3 med 2pm som guest.
Flower boys har jag inte sett så mkt av för att Minho e inte med men det en bra show vet jag.
Dem har varit med i Star golden bell men jag kan inte de exakta episoden.

SuJu:
Exploration of the human body e också ett måste när det gäller att veta mer om dem! Och den e mega rolig.
Intimate note är också en väldig rolig show.
Star golden bell vet inte dem exakta episoden 
Star king minns inte dem exakta episoden
Vissa av dem t.ex Eunhyuk o Eeteuk är med i väldigt många shower t.ex Strong heart och vissa fler.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar