Min blogg

Heej o välkomna till min blogg :D hoppas ni gillar den och tack för att ni läser den.

torsdag 29 mars 2012

My day ^^

Idag hade jag en ganska jobbig dag =(
Först hade vi ett engelsk verb prov. Vi hade fått några oregelbundna verb som vi skulle träna på .
Sen hade vi bild och det va helt ok faktiskt eftersom jag kom på att vi kunde göra något för hela klassen eftersom vi skulle splittras när vi börjar 7:an =( VILL VERKLIGEN INTE DET men det kommer en hel klass med elever som ska börja i vår skola i 7:an så dem måste liksom göra om klasserna och då kommer det bli ungefär 28 ST I VARJE KLASS! Fatta så många vi kommer bli då :S Det kommer bli över många.
Men iallafall sen hade vi IDROTT och vi fick veta att vi skulle ha ett konditions test torsdagen efter påsklovet. Dem skulle kolla hur lång tid det tog för oss att springa ungefär 3 km så idag tog vi en provrunda och det va jätte jobbigt!
Men det jobbiga va inte över än eftersom sen skulle vi ha nationella prov i matte, vårt sista del prov =) och det va faktiskt lte svårare än dem proven vi hade haft innan men det va iallfall inte jätte svårt. Och nu till sist min franska lektion. Det va den roligaste lektionen eftersom vår lärare fick veta att vi hade haft nationella prov så hon sa att vi skulle få köra en lek istället. Hon är bara så schysst! Jag tror nog att de flesta har kört den leken. Vi va indelade i grupper sen skulle vår lärare skriva en bokstav på tavlan och sen skulle vi skriva en kändis som började på den bokstaven, ett land eller stad som börjar med den bokstav och så vidare vår grupp vann inte men det var ganska roligt :D När vi slutade tog jag upp min mobil och då såg jag på Me2Day att SHINee kom etta på M! Countdown! Jippi blev skit glad hoppa runt så alla bara tittade på mig xD Sen hade jag också hemspråk och det gick ganska bra (Jag har mandarin då).  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar