Min blogg

Heej o välkomna till min blogg :D hoppas ni gillar den och tack för att ni läser den.

torsdag 22 mars 2012

SHINee comeback!!

Jippi! SM har släppt ut SHINees MV nu :D! Dem släppte ut den vid 9 (svensk tid) tiden idag. Var i skolan då men jag fick veta eftersom jag hade Me2day i min IPhone så typ det kom upp en notis... Jag hade bild då typ alla pratade med varandra och sen kände jag att min mobil vibrerade så jag typ tittade (vissa lärare bryr sig inte så mycket om vi har våra mobiler uppe) till och så såg jag liksom att det stog att SHINees MV hade kommit så jag typ bara hoppade till och typ alla bara tittade på mig XD det va lite pinsamt haha.

Om ni inte har sett den så kan ni se den här:

Sen är detta deras comeback stage:
PS: Dem sjunger inte till Sherlock dem sjunger bara till Stranger

                                   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar