Min blogg

Heej o välkomna till min blogg :D hoppas ni gillar den och tack för att ni läser den.

måndag 26 mars 2012

Tack!

Tack allihopa som läser min blogg! Nu har min blog uppnått 200 views :D. Okej men nu ska jag berätta om min dag :D. Men först en fråga e det någon av er (som läser) som kan kantonesiska? Eftersom jag vet en ganska bra sida där man kan titta på Hong Kong drama :D hemsidan är : www.azdrama.net så där kan ni titta på dem online och ladda ner dem också och sen finns det också med eng sub. Oj juste skulle berätta om min dag haha börja med nåt helt annat xD. Idag var min lärare inte här så att vi fick faktist ha lite fritt men sen  hade vi idrott (sista lektionen) och det va jätte jobbigt! Vi skulle springa/jogga minst 3 videvarv (ett videvarv e ungefär 800m) och max 4 varv och om man gjorde 4 varv så fick man lite bonus i betygen. Så jag och 3 andra vänner joggade 4 varv och efter det dog vi nästa OMG blev skit trött. Kan fortfarande inte tänka mig att jag joggade 3km!! Så det var min dag det :D 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar