Min blogg

Heej o välkomna till min blogg :D hoppas ni gillar den och tack för att ni läser den.

måndag 13 februari 2012

Han e crazy

Åh jag e på sånt dåligt humör just nu! Jag bor med min farbors familj och desse dagarna har min mamma lärt känna en killkompis (Min pappa dog för 2 år sen) och hon är ganska lite hemma eftersom på måndagar o tisdagar e hon på gym och på fredagar, lördagar o söndagar brukar hon va hos sina vänninor. Idag är det ju måndag så min mamma va på gym men hon kom hem för att hon hade glömt sitt kort. Men innan hon kom hem så hade min farbror kallat på mig för att vi skulle äta och då gick jag ut och han då frågade vf min mamma inte var hemma så sa jag att hon va på gym sen han bah sa att hon hela tiden var nånstans och aldrig hemma o så och då blev jag sjukt irriterad han e så konstig iblan e han som an angel och iblan e han som en djävul fyfan vad han e störig!! Så jag gick in i mitt rum. Sen när min mamma kom hem så blev helt arg och började skälla på henne vafan e det?!?! Men min mamma hade bråttom så hon var tvungen o gå. Åh jag pallar nt bo här men jag vill inte flytta. Jag har precis börjat på en ny skola och fått nya kompisar så om vi ska flytta måste jag ju byta skola och det vill inte jag :'(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar