Min blogg

Heej o välkomna till min blogg :D hoppas ni gillar den och tack för att ni läser den.

lördag 25 februari 2012

Audition!

Jag vill verkligen verkligen bli en k-pop artist!! Man kan göra en audition men det är ju i Seoul och det e ju så långt ifrån eller så kan  man göra det via internet men jag vet inte vad jag e bra på :( jag går inte på dans eller på teater men jag spelade piano när jag va yngre men jag slutade för 3 år sedan så jag kan ändå spela ganska ok men typ inte perfekt. Fast jag kan snart 8 språk (helt: svenska, engelska, kantonesiska vietnamesiska (kan inte skriva på viet). Lär mig just nu: mandarin 80% franska 40% koreanska 30% japanska 20%) och jag tror nog att jag är bra på att dansa och sjunga. Men det e ändå omöjligt liksom fast än om jag klarar det vad ska jag sen?!?! JAG BOR I SVERIGE. Det e ju så långt ifrån :( åh jag vet inte vad jag ska göra för att kunna bli en k-pop artist.

En bild på mig ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar