Min blogg

Heej o välkomna till min blogg :D hoppas ni gillar den och tack för att ni läser den.

tisdag 8 maj 2012

Komenasai! Tjesonghamnida! (Venne hur man stavar det men man säger det så iallafall)

Heej allihopa!
SORRY! (sorry sorry sorry sorry xD blev tvungen och skriva det)
Men iallfall sorry för att jag inte varit INNE på JÄTTE länge! Det har hänt  lite saker som har gjort så att jag blivit lite ledsen och inte vill/pallar blogga. Det är så att jag har fått veta att vi e tvungna o flytta och det vill inte jag :(. Sen har jag haft väldigt mycke o göra. Vi har haft väldigt många prov inte bara nationella proven utan också andra. Jag kommer ha/haft ungefär 6 prov denna veckan! Man kan inte säga att alla av dem e prov men det e 3 engelska nationella prov (hade 2 av dem idag), hade ett franska prov igår (berättar mer om det senare) sen kommer jag ha ett engelsk glosförhör på freda ok det gälls inte som ett prov men ändå, kommer också ha ett manda prov på torsda och till sist hade det matte muntliga idag! Det va jätte läskigt men vet inte vrf xD.
Franskan
Jag hade "tappat bort" mina franska böcker men egentligen va det min mamma som hade lagt dem nånstans eftersom hon har städat hela huset liksom eftersom vi skulle ju flytta. (Juste det var en annan anledning till vrf jag inte kunde blogga och det va för att jag inte hittade min data xD min mamma hade ju städat och så hade hon lagt min dator i garderoben! xD).Men sen när jag frågade min mamma vart hon hade lagt dem för att vi skulle ha prov och jag skulle plugga så hittade vi inte dem. Så jag frågade min kompis om hon kunde komma hem till mig så vi kunde plugga tillsammans. Sen pluggade vi nästan hela sönda eftermiddag och blev jätte trött efter det. Så det finns nog inte så mycket mer o berätta om och jag lovar att försöka blogga mer ^^

PS : Det gick bra på proven och hittade min franska böcker när jag kom hem på måndan xD efter franska provet. 

2 kommentarer: